Girafffredag.

Vad gör en giraff en fredag? Jag vet att ni undrar, och ska jag vara ärlig så är fredagar väldigt speciella för giraffer. Jag tänker här med mynta begreppet gaderfffariG, för vi gör allt baklänges. En typisk gaderfffarig: Vi börjar dagen med att gå och lägga oss, (speciella fredagar börjar vi dagen med att festa loss) sen tar vi en nattmacka, går hem från arbetet och sen jobbar vi. Vi tar lunch, pratar om vad vi ska göra på kvällen(vad vi gjort), jobbar lite, gäspar, går till arbetet, äter frukost, sen ringer väckarklockan och det är dax att sova. Jag gillar fredagar.

Om jag ljuger? Nej. Jag är mitt uppe i gäspandet just nu och ska snart gå till arbetet. Jag är arbetslös så jag slipper det, jag ska gå till en parkbänk och leka alkoholist istället. Har ni sett en giraffalkis någon gång? Kom hit så får ni se!

Kommentarer

GIVE IT TO ME BABY:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Lätta hjärtat:

Trackback
RSS 2.0