Giraffens vinterkris.

Giraffen, hen är död!
Jag vet att ni alla tänkt tanken, tänkt mig och död i samma mening. Men jag har inte dött, lovar, jag har bara en liten vinterkris och en väldigt stor hemlängtan till mitt hemland, med all dess värme och kärlek.
Så istället för att vara giraff på heltid och driva blogg så sitter jag och tycker synd om mig själv på heltid, YIPPI. Byggt mig en iglo i detta vinterland och låst ute hela världen. I min iglo sitter jag och råvägrar vintern med tidigare års sommarplågor, solar solarium och anordnar beach vollyball. Ni borde prova det själv hemma.
Men som sagt bara en vinterkris och ni märker ju själv att våren smyger fram då och då. Så håll ut, och kika in hit soliga vackra dagar. Och be till Gustiv så länge att fixa oss lite värme och sol. Eller gasa lite extra i bilarna era, jag har hört att sånt på något vänster ska skapa värme.

Kommentarer

GIVE IT TO ME BABY:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Lätta hjärtat:

Trackback
RSS 2.0