Dags att bilda flock?

Jag har inte haft någon tv hemma, men tänkte att nu är det dax att ta ännu ett steg närmare mänskligheten.
Så jag sågade mig ett hål i taket som gränsar mot grannens tvrum. Det gjorde först och främst att jag ÄNTLIGEN kan sträcka ut min hals riktigt, och dessutom så kan jag kolla på hans tv.
Jag hoppas inte han har något emot det, men han verkar så ensam den gubben. Han har ingen flock, precis som jag, jag har ju inte en flock heller nu för tiden. Jag kanske ska fråga honom om han vill ingå i min flock, tror ni han blir glad då?
Eller tror ni han tycker det är ett sjukt sätt att stöta på honom bara och tejpar igen hålet?
Den som lever får se.


Over and out.

Kommentarer

GIVE IT TO ME BABY:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Lätta hjärtat:

Trackback
RSS 2.0