Århundradets succé.

Igår när jag inte kunde sova så funderade jag på hur moln smakar. Utan minsta lilla kött på benen tänker jag påstå att det är det godaste som någonsin tillagats. Jag blev förargad att jag aldrig ätit ett moln, då dess smak tycks vara himmelsk (vitsigt) så jag slog på wikipedia för att få lite information, kanske om restauranger som serverar moln eller liknande.
Hittade inga restaurangnamn tyvärr, men något som intresserade mig desto mer var molnen från saturnus, vad är väl ett jordligt litet moln i jämförelse?. Dom var tydligen gjorda av ammoniak därikring, och utan kött på benen igen tänker jag påstå att det är århundradets succé. Nyttigt har jag hört att det är också!

Jag har kommit fram till att om någon borde ha möjlighet att äta ett moln, så är det väl jag. Jag vill inte skryta eller verka oförskämd, men med er längd kommer ni inte långt!
Jag borde klara det, jag håller er uppdaterade.

Kommentarer

GIVE IT TO ME BABY:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Lätta hjärtat:

Trackback
RSS 2.0